Our goof with their goofs

A Thursday article in the Daily Journal that poked fun at other media reports about the Toyota deal made a gaff of its own when it referred to the automaker's "$1.3 million project."

It should have read $1.3 billion.

On a side note, even CDF's David Rumbarger made the mistake when he referred to the "$1.3 million Toyota plant" during a special City Council meeting Wednesday night.

It will take us all awhile to get used to saying the "B" word around here.

Recommended for you

comments powered by Disqus